Buitenlandstage Curacao (2) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Maarten Gemert - WaarBenJij.nu Buitenlandstage Curacao (2) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Maarten Gemert - WaarBenJij.nu

Buitenlandstage Curacao (2)

Door: Maarten van Gemert

Blijf op de hoogte en volg Maarten

05 Juli 2018 | Curaçao, Willemstad

Bon dia,
Kon ta bai? Mi ta hoppi bon!!
We zitten nu ondertussen al 7 weken op Curacao en man... wat gaat de tijd hier snel, Over 3 weken vliegen we alweer naar huis.

In dit verslag/blog geef ik jullie een update van mijn stage, en het leventje hier op Curacao.

Mijn stage bij trunkdivers wordt steeds leuker, dit komt doordat ik nu meer mensen ken en met namen de vaste klanten. Ook heb ik mijn open water brevet nu in de pocket. Dit betekend dat ik nu zelfstandig mag duiken met een dive buddy.
Ik duik gemiddeld 2 à 3 keer in de week, dit maakt de stage ook heel relaxed.

Het leven op Curacao bevalt mij heel goed. Weinig stress, strand zon, gezelligheid en niet te vergeten de feestjes hier. Ik kan me goed aanpassen aan de cultuur hier. In mijn vrij tijd kijk ik overdag graag naar de World Cup (voetbal), dit is in elke cafeetje, strand of restaurant te zien hier op Curacao. In de avond worden er vaak feesten georganiseerd, wij gaan hier dan ook regelmatig naartoe de meeste feesten zijn hier echt top. Relaxede sfeer, geen overvolle dansvloer, gezellige mensen ja.... Ik houd het nog wel 3 weken vol!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2018

Buitenlandstage Curacao (2)

11 Juni 2018

Buitenlandstage Curacao
Maarten

Buitenlandstage Curaçao, (Trunk divers)

Actief sinds 10 Mei 2018
Verslag gelezen: 781
Totaal aantal bezoekers 2695

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: